کیوسک های سفارشگیر

تکنولوژی همواره کمک میکند که در سریعترین زمان و بدون صرف وقت خرید خود را انجام بدید.

اما چگونه؟

در این مقاله میخواهیم درباره کیوسک های خود سفارشگیر و یا کیوسک های پرداخت و کیوسک های اعلانات بپردازیم.

کیوسک های سفارشگیر چه هستند؟

برای همه ما تا چند سال پیش،ماندن در صف های خرید بلیط سینما و تئاتر و یا مجموعه های ورزشی و حتی در صف پرداخت داروخانه ها و بیمارستانت ها امر اجتناب پذیر زندگیمان شده است و مدتهای زیادی از مهم ترین اصل زندگیمان (زمان) را صرف میکنیم

چند سالی هست که با روی کار آمدن این تکنولوژی شما دیگر در داروخانه ها منتظر پرداخت و تحویل دارو و یا در سینما ها منتظر خرید بلیط و در ورزشگاه ها و استخر ها انتظار دریافت بلیط فیزیکی را نمیکشید.

میزان همه گیر شدن کیوسک های سفارشگیر

امروزه پس از گذشت 4 سال پس از ورود این تکنولوژی به ایران،حال دیگر میتوان گفت در تمامی کسب و کار های دارای تراکم مشتری و ارباب رجوع زیاد از این تکنولوژی میتوان استفاده کرد.کیوسک های سفارشگیر با شیوع ویروس کرونا وارد بازار و مورد استقبال کسب و کار ها و مشتریان نیز قرار گرفت.

ویژگی های کیوسک سفارشگیر چیست؟

از ویژگی های این دستگاه میتوان به تماس حداقلی افراد با یکدیگر و همچنین ثبت سفارشات سریع و صدور فاکتور های نوبت دهی نیز میباشد.هر کدام از کیوسک ها ویژگی های معطوف به خود مربوط به کسب و کار متقاضیان را دارد.برای مثال درسینما ها از کیوسک های فقط برای دریافت بیلیط فیزیکی و نوبت دهی استفاده میشود و در داروخانه ها برای نوبت دهی به مشتریان به کار میرود.با وسعت گرفتن کیوسک ها در بین مشاغل پیشرفت چشمگیری در آسوده سازی و سرعت در سفارشات مشتریان شکل گرفت،زیرا مشتریان با مشاهده کردن عکس محصول وقیمت و پرداخت آنی توسط درگاه های پرداخت و چاپ نوبت یا فاکتور خود علاقه زیادی به این ماشین های هوشمند نشان دادند.

کارایی در کافه و رستوران ها

اگر شما دارای یک فست فود یا رستوران و یا کافی شاپ با تراکم مشتری نسبتا زیاد هستین که بابت ایستادن در صف انتظار بخشی از مشتریان خود را از دست میدین دیگر میتوانید با استفاده از سخت افزار سرعت فروش خود را تا 70% بیشتر کنید و جالب تر این میباشد که با روی کار آمدن این دستگاه عملا یک نیروی صندوق دار شما حذف خواهد شد.

کارایی در مال ها و مراکز تجاری

یکی از زیبایی ها و تکنولوژی محور بودن مراکز تجاری میتواند این کیسوک ها باشد که عمده استفاده کیسوک در مراکز تجاری برای اطلاع رسانی و مدیریت فودکورت و خرید بلیط سینما و شهربازی و باشگاه مشریان مال میباشد و برای نقشه طبقات و امکانات مراکز تجاری دیگر غرفه اطلاع رسانی نخواهید داشت و میتوانید میتوانید با قرار دادن چند کیوسک این عملیات را انجام بدهید.

خرید بلیط سینما و شهربازی از تمامی طبقات و حتی از پارکنیگ با استفاده از این تکنولوژی میسر است.آیا شما به عنوان مشتری پاساژ برایتان ایده آل نیست غذای خود را با تایم دلخواه سفارش و از طریق کیسوک سفارشگیر اتخاب و سفارش دهید و بعد از دیدن فیلم مورد علاقه خود به محض ورود به طبقه فود کورت برایتان پیامک آماده شدن غذا ارسال شود (بدون حتی دقیقه ای منتظر ماندن)،فرق یک مرکز تجاری موفق و ماندگاری آن میتواند همین نکات ریز باشد.

کارایی در هایپر مارکت ها

شما فکر کنید چند قلم کالا در هایپر استار انتخاب کرده اید و وقتی برای پرداخت میروید با صف طولانی از افرادی که خرید کل هفته را انجام میدهند مواجه میشوید که بالید حداقل نیم ساعت در صف بمانید،غیر قابل تصور است همچین موضوعی

مدیران هایپر مار کت های بزرگ برای رفع این موضوع میتوانند یک لاین برای خرید کالا های کم مشتری ایجاد کنند اما کیوسک های خود پرداز این مشکل را برطف میکنند،وقتی شما تعداد محدودی خرید دارید نیاز به صف نیست و میتوانید از این کیوسک ها برای خرید استفاده کنید و فقط یک رسید به چک اوت درب خروجی میدهید.

کارایی در مراکز مذهبی و پراخت نذورات

وجود پول نقد در دنیای دیجیتال امروز بسیار سخت است و اگر کسی بخواهد برای مراکز مذهبی و یا حتی پرداخت نذورات و خمس و ذکات خود به صورت نقدی پرداختی داشته باشد خیلی سخت و غیرقابل انجام است،شما حتی برای مراسم مذهبی هم باید از این تکنولوژی استفاده کنید کیوسک ها میتواند در نقاط مشخص برای انجام این امر کار را برای افرادی که میخواهند نذورات خود را پرداخت کنند بهترین روش باشد.

کارایی موزه و سینما و مراکز ورزشی

زیبایی های موزه ها برای همه آشکار است اما خیلی زمان ها به وسیله صف های طولانی خیل از افراد از دیدن چنان اجسام زیبا قافل میمانند.

کیوسک های سفارشگیر با وجود در موزه ها این انتخاب را به مشاهده کنندگان میدهد که علاوه بر نماندن در صف های طولانی درسریعترین زمان ممکن به مشاهده موزه هایی لوکس بپردازند.

مراکز ورزشی از جمله مشاغلی میباشد که در صورت وجود کیوسک های سفارشگیر خیلی بیشتر چیزی که فکر میشد پاسخ میگرفتند.دلیل آن بسیار مهم بودن زمان برای ورزشکاران است که هرچه سریعتر وارد مراکز شوند بهتر و راضی تر میتوانند از این مجموعه ها استفاده کنند.

کارایی در مراکز خدمات مانند کارواش

مراکز خدماتی برای عموم مردم بسیار بسیار اهمیت بالایی دارد زیرا همواره مردم از انداع طبقات جامعه در این مسیر هستند و منتظر برای انجام دادن کارهایشان.

برای مثال کارواش.چقدر باید منتظر در صف ها بود تا فیش شستن خود رو ها را دریافت کرد و تازه حتی برای اغلام دیگر مانند خوشبو کننده سوال پرسید درحالی که کوهی از افراد پشت سر شما منتظر هستند.

کیوسک سفارشگیر در اینجا وارد عمل میشود و به تک تک مشتریان به بهترین سرعت و بهترین کیفیت خدمات میرساند و باعث فضایی مملوع از رضایت میشود.

در پایان

کیوسک های سفارشگیر امروزه به یکی از بهترین تکنولوژی های موجود برای اکثر مشاغل شده است که در این مقاله امکان به کاغذ آوردن همه ی مشاغل نیست.

در یاراسیستم شما میتوانید با بهترین کیفیت و قیمت و همین طور خدمات فوق العاده به سمت کیوسک خود بروید و مشاغل خود را به بهترین شکل خود برسانید.

به نظر شما دیگر در کدام مکان ها میتوان از این تکنولوژی استفاده کرد؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *